Hungrig och trött

Dags att vakna var det första jag tänkte när jag kände solen strålar som kommit in genom parsiennerna. De är inte särskilt täta. Kan bero på det ;) Ska sätta upp min rullgardin som jag släpat med mig från K-stad. Mammas idé såklart. Jag tänkte, jag bryr mig inte. Men om jag jobbar natt kommer jag nog bry mig, haha!

Nu har jag iaf börjat bli hungrig. Ska strax laga frukost och sen klä på mig. Men det är lite svårt att veta vad man ska klä på sig på de här konstiga dagarna. Solen värmer men vinden är kall. Jag vill gå i klänningar och kjolar och så vidare men jag vill absolut inte frysa. ka utpå balkongen och äta frukost och se hur jag gör.

Klockan fyra, halv fem nånstans där ska jag börja jobba idag. Jag erbjöd mig att ta ett skift själv eftersom de inte hade någon annan ikväll. Inget svårt som ska göras. Men lite nervöst att göra det själv för första gången efter en vecka med inlärning. Tur att det finns två veckor kvar där jag kan lära mig att göra rätt där jag fortfarande kan göra fel. Ikväl blir första smakprovet på hur det kommer kännas att jobba i sommar.
(BTW, Adiam Dymott Spelar på Tiki ikväll tror jag.)

Lägger ut en dagens sen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0