Plugg och åter plugg

Skulle ha pluggat jättemycket och intensivt idag men det blev inte riktigt så, tror jag. Vi hann skriva de frågor som vi inte hade skrivit och gick sen och åt lunch. Gott med sallad men lte mycket.. Jättemätt :-O
Så det blir en del plugg för mig nu. Ska kolla igenom mina föreläsningar och läsa på frågorna. Imorgon ska vi förhöra varandra. Imorgon kan jag dessutom sova ut för vi har bestämt oss för att träffas efter lunch. Tror jag. Inte helt säkert än.

Det var iaf väldigt kul att kolla på folk när vi satt på caféet. Vi snackar en massa strunt också men det är juh det vi tjejer gör bäst. Haha! Har inget emot att vara en stereotyp. Skvaller. Vad gör man utan det. Jo man läser en bok, eller är kreativ eller nåt men att höra om andras liv är kul. Måste juh inte vara lögner bara en update om vad som händer i omgivningen.

Eftersom jag har tenta på fredag så har det varit väldig dött här på bloggen. Jag ursäktar mig men det är jäkligt svårt att hålla en massa bollar i luften samtidigt. Jag vet inte hur Blondinbella pallar med allt. Imponerad!


Puss på er!
Håll ut, snart blir det mera roligt här igen

Skriv vad som vore roligt att jag har mer av här. Tip of the day? Outfits? Recept? Hälsotips?
Jag vill veta vad NI tycker om att jag skriver om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0