Tentan klar !!

Nu har jag gjort tentan och det gick ganska så bra faktiskt. Det hjälpte att jag kollade en sista gång på frågorna igår kväll. Ikväll ska jag fira det med S. vi ska ha det trevligt och gå ut och dansa dansa dansa. Jag är verkligen peppad. Ni får se en outfit sen! Det blir latextajts och ett långt linne med strass på. Ska nog locka lite av håret också. Känner för att verkligen piffa upp mig.

Ikväll spelar Promoe så det ska bli kul att se. Nu ska jag gå och möta mamma och sen gå köpa ett pack pilsner. Morsan skulle köpa en faska vin... Jag tycker att vitt vin kan vara okej men rött.. blää.. jag får ont i huvudet av det och så smakar det beskt.  Hellre sött än beskt. När det gäller vin iaf. 

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0