Uppskattning

God Dag sötnosar,

Att blogga är ett sätt för mig att koppla av, att vara social på sätt och vis och att dela med mig av mitt liv. Jag kan tycka att mitt liv inte är särskilt märkvärdigt. Jag tränar, pluggar och umgås med min katt. Men jag vet att jag säkert lär ut nånting till er som läser. Jag gillar mig själv, accepterar hur jag ser ut och vägrar ta emot skit.

Det är inte alla som känner likadant. När jag läser bloggar, som Kenzas till exempel, ser jag ofta kommentarer där det står "hur blir man lika självsäker" Det är inget man kan svara på direkt. Men jag tacklar det genom självdisciplin, att tro på mig själv och min inre styrka. Vissa hittar sin självkänsla genom en hobby eller en person som ger en uppskattning hela tiden, även om det är sällsynt.

Jag känner att bloggen ger mig uppskattning. Även om jag inte har en stor blogg så glädjer det mig att se att det finns folk som läser min blogg. Så TACK alla ni som läser min blogg. Jag uppskattar ER :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0