Cykla är en pers...

Hej hej :)

Idag var jagupp tidigt för att cykla till Norrstrand här i K-stad. Min BFF bor där, Persilja.
Vi slappade lite, åt lite mellanmål, hon frukost, och cyklade sedan in till stan. Väldigt sällan som jag ser P på en cykel  men idag var det juh passande eftersom det var fint väder och jag vägrar åka buss när jag kan trampa ner till stan.

Men jag är sååå otränad att mina ben dör av det här. Helt otroligt. Jag funderar på om inte däcken behöver lite luft. Jag ska köpa en cykelpump nästa gång jag rullar ner till centrum. Kan vara bra att fylla på då och då.

Jag har en backe som leder upp till stadsdelen jag bor i och den är extrem, tycker jag som inte är van. Det är nog bara att fortsätta cykla tills mina ben tar det som de ska.. som ingenting. När jag var nio tio kunde jag juh cykla upp och ner överallt. Varför är det så mycket jobbigare nu?? Måste träna upp benen. Detta är juh löjligt!!



Det ska juh ENKELT!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Konstigt att det blivit jobbigt när du ser så FET ut? Du väger antagligen mycket mer nu.. banta bort ~25kg så ska du se att det blir lättare att cykla igen!



GL

2009-09-18 @ 16:19:49
Postat av: SuperSteffi

Om jag skulle gå ner 25 kilo skulle jag bli något underviktig. Lite väl taskig kommentar tycker jag för övrigt.

2009-09-19 @ 11:26:57
URL: http://supersteffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0