En dag med vitvaror

Hej hej :)

Idag har jag äntligen varit på ElGiganten. Jag har velat åka dit nu i en månad.
Det jag köpte idag var en mikrougn med en massa funktioner, två Disneyfilmer (jag var tvungen att utöka min kollektion), en blender och en elvisp. Nu ska det bakas och lagas mat. Inga fler ursäkter. Nästa vecka blir det planering och en del matlagning. Kul!!



Den nyaste Whirlpool mikrougn. Den är störst, bäst och mest energisnål, enligt han som sålde. Vanligt snack med enligt lappen som hängde där, och efter lite efterforskning, såg jag att han hade rätt, vad gäller den affären iaf.
Funkar bra och är snygg :) Nöjd!!



Min nya blender från OBH Nordica. Verkar bra, men jag har aldrig använt en sån där avlång sak. Ska dock prova att göra smotthies på Fredag innan festen. Det blir en smak som vi gör om till en Milkie och en smak som blir till en vitvins-slushie!! Ni ska få se bilder !!

Av kartongen gjorde jag ett hus till Surf. Måste klä om den så att den passar in bättre, snart.



Men Surf verkar gilla den. Ful än så länge, men jag ska allt pimpa den... LOL

Just nu sitter jag och äter lite choklad och dricker LättDryck, tack vare Persilja är det mitt favvo-sätt att göra saft på just nu. tills jag tröttnar på de smakerna med. hmm... funkar nu iaf.

Ha en bra kväll godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0