En kväll av lugn och ro

God Kväll :)

Sitter i min soffa, hör Surf klaga i köket (han vill ha mat) och kollar på Simpsons.
Imorgon ska jag träna och plugga. Känns bra att va med på noterna. Den här helgen kommer bli bra. Äntligen ha tid med lite olika grejer. Ska äntligen ha tid att läsa en bra bok, inte känna nåt tvång att behöva skynda nånstans. Nu har jag dock ingen föreläsning förrän på Onsdag igen. Så nu SKA jag bli klar med allt jag har satt ut att bli klar med.
Visst är det skönt när man slipper stressa?
Men jag känner ändå att jag kanske borde ha nåt mer att göra i min vardag. Nu i börja av månaden ska jag visserligen börja med slutet av körkortet så att det är gjort någon gång. Underbart det ska bli. Till sommaren kanske jag kan låna bilar, göra en roadtrip och i framtiden ha möjlighet till bättre jobb.

Ni ska få se lite bilder från förra fredagen, bara för att jag inte har så mycket mer att visa just nu:


Vickan och Persilja


Jag efter några glas med vin


Min Outfit för kvällen, klänning som jag köpt på MQ och ett rött halsband som jag köpte i Benidorm



Have a nice evening sugar ;)

Kommentarer
Postat av: Jo <3

oh yes we do =) allt bra me dej? va ett tagsen!

2009-09-25 @ 08:56:53
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Jo <3

bara bra här också :D ja är nästan inne på din blogg varje da :D<3

2009-09-25 @ 09:30:49
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0