Har varit och tränat

Det kändes sååå bra att ha tränat. Som vanligt kände jag ett otroligt motstånd innan ja körde iväg med cykeln. Men som alltid kändes det bra efteråt. Jag till och med klarade att köra längre med cykeln på väg tillbaka. Jag har juh en brant backe i slutet, innan jag kommer upp till längenhetshusen och idag klarade jag nästan hela backen. Behövde tvinga mig att fortsätta men huvudsaken är att det kändes bra och att det gick bättre. Det här kommer få mig att vilja försöka och cykla mer. Nästa gång känns det ännu bättre och gången efter det ännu bättre. Till slut kommer det kännas kul att cykla iväg.

Det dumma är att kylan har börjat komma på nätterna nu så att vägarna med säkerhet är halkigare. Så cyklandet kommer juh med säkerhet bli svårare om ett par månader. Usch vad jag hatar kylan och snön, det gör saker och ting så mycket mer komplicerade.

Men fy fan vad bra att jag (förhoppningsvis) har kommit igång.

Ha en bra kväll godingar

Kommentarer
Postat av: elin

Skönt att vi bägge två kommit igång med träningen igen :) Jag har också det nämligen :p

2009-09-21 @ 22:27:32
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0