Lång dag känns det som

Hej på er :)

Jag började visserligen sent idag men var SÅ trött när jag vaknade klockan 10. Efter 10 timmars sömn ska man väl känna sig utvilad. Och imorgon börjar vi tidigt. Och ikväll blir det ingen tidig kväll tyvärr eftersom jag måste skriva på min presentation för nästa vecka. Visserligen har jag väldigt mycket tid kvar men jag ska till Arvika över helgen och kommer inte hinna skriva mellan lördag och måndag. Jag skulle juh mycket hellre vilja vara hemma i Karlstad men min farmor är här och måste möta henne halvvägs. Hon kommer juh FAKTISKT ända från tyskland.

En rolig grej är iaf att mitt paket från NUKNUK har kommit fram:


En quiltad väska med Chanel inspirerade axelband


Lövhalsband med en andra kedja. Tyvärr måste jag säga att kvaliteten inte verkar så bra men om jag inte sliter i det kommer det nog SE bra ut iaf.

Den här gillar jag. Varma färger och skön, som en scarf ska vara. Jag tycker att man ska ha varma färger på vintern. Allt annat är juh kallt.

Och så sist det här armbandet som har väldigt dålig kvalitet. Skulle kunna bryta sönder det. Men det kostade bara 59:- så det är väl vad man får för det priset. Lite synd bara att det är så ömtåligt. Hade det varit en hårdare metall skulle det säkert kännas bättre. Det är nog det enda jag ångrar av mina fyra köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0