Min dag 090922

Hej :)

Min dag var bra. Jag har varit väldigt produktiv. Först var jag vaken tidigt och gick till föreläsningen. Sen cyklade jag hem för att hämta mitt kort och sen fort fort till affären och handla frukt och grönt inför veckan. Jag ska nämligen börja med ett nyttigare liv nu. JAG KAN INTE äta vad som helst. Sorgligt men så är det. Min förbränning är rätt dålig vilket betyder att det verkar som om min kropp tar upp nästan allt. Ska börja ta alla vitaminer som jag ska ta från och med ikväll. Nu ska dt bli ändring. Hursomhelst. Sen cyklade jag hem med maten, plockade in det, åt två mackor till lunch (inte så nyttigt jag vet men orkade inte laga varm mat) och sen stack jag iväg till universitetet igen. Där har jag nu suttit i två timmar och pluggat. Ska sitta ett antal timmar imorgon med. Ikväll innan jag ska sova ska jag researcha lite om min analys. Ska göra en presentation om Blood Diamond. Ska ta det ur ett ekonomiskt/kulturellt perspektiv. Vilket av de två jag lägger vikt på vet jag inte än men om jag känner mig rätt blir det nog det kulturella.



Ska slappa nu och äta lite frukt som mellis.

Ha en bra kväll.

Njut av denna låten: Asher Roth: I love College
Så himla skön.


Kommentarer
Postat av: elin

Den filmen är ju såå bra! Väldigt intressant. Jag komer ihåg att vi såg den i trean på gymnasiet när vi läste om korruption i ekonomin.

2009-09-23 @ 09:29:17
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0