Myssöndag

God Kväll :)

Jag kollar just nu på Ensam Mamma Söker. ÄLSKAR det programmet. Så härliga människor. Det verkar inte lika ytligt som det amerikanska Bachelor till exempel. Och apropå husligt och familjeliv så känner jag plötsligt för att baka paj imorgon. Finns juh inget godare än hembakat. Fast jag funderade på att köpa sån där fuskörpackning... undra hur det funkar.. Men lite basic bakgrejjer blire nog denna vecka.. är så HIMLA sötsugen. Mmmm...

Surf ligger här bredvid mig och sover på en stor kudde och njuter. Vi har möblerat om soffan lite idag. Eller,, jag har flyttt, han har blivit galen och jag har städat upp efter honom (fluff under soffan och kattsand på soffan). Han är kat toh gör  (nästan) som han vill.

Så imorgon blir det paj eller nåt annat gott, mathandlande och tråning förhoppningsvis.. Men framförallt plugg.. Måndag betyder vardag, rutiner och plugg!!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: elin

Testade du fusk-pajen? Jag har hört att det blir väldigt lite paj av den. Fast om du bara ska ha till en person så..

2009-09-30 @ 09:41:47
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0