Trötter

God kväll underbara läsare :)

Jag gick upp klockan sju imorse så nu är jag riktigt trött. Ska strax lägga mig i sängen och se vidare på filmen som jag ser på just nu på sexan: Out of Sight. Den verkar inte så värst bra så det lär inte bli några problem att somna till den. Ska upp klockan 8 imorgon så att jag kan få en tidig start på dagen och vara klar med träningen innan lunch.
Ska plugga hela eftermiddagen imorgon. Vill börja bli klar med lite saker och vara i förväg med läsandet så att jag kan sätta igång med uppsatsen och presentationen i helgen. Ska banne mig bli klar i förtid, för en gångs skull.

Så, nu ska jag dra mig till kojjs. Ha det så bra.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0